نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعه یا واقعیت؟ /  آلگری شوك بزرگ انتقال پوگبا را رقم می‌ زند!

شایعه یا واقعیت؟ / آلگری شوك بزرگ انتقال پوگبا را رقم می‌ زند!

ویلایی مجلل و فول امكانات با اتومبیلی كه می‌تواند از هر كمپانی بزرگ خودروسازی كه پاول بخواهد باشد؛ از شورلت گرفته تا آخرین مدل فوق مدرن‌ترین خودروی دنیا. حقوقی 275 هزار یورویی در هر هفته و قراردادی 110 میلیون یورویی كه رایولا نیز آنرا تأیید كرده است. خیلی‌ها در منچستر چشم به راه او هستند و هر روز منتظر فرشته اوج‌گیری آنها در فوتبال انگلستان و اروپا، پروازهای ورودی از نیویوركِ ایالات متحده آمریكا را نظاره می‌كنند.

 

صفحه هر روزنامه ورزشی بریتانیایی یا ایتالیایی را كه نگاه كنیم، كمتر كسی را خواهیم یافت كه به انتقال او از یووه به منچستر تردید داشته باشد. یوونتوس هم كه گزینه‌های التیام‌بخشی برای جدایی پوگبایِ بزرگش ردیف كرده است اما هنوز یك چیز مبهم باقیمانده است: تردید ماسیمیلیانو آلگری!

 

این تردید تا جایی پیش رفته كه بعضی‌ها علت تأخیر ثبت قرارداد و یا حتی آن ویدئوی عجیب اعلام ماندن پوگبا در یووه را در جایی حوالی جواب مثبتِ سرمربی یووه می‌دانند.

 

روزنامه توتواسپورت در گزارشی مدعی شده است كه در تورین از تمامی اعضای هیأت مدیره گرفته تا آندره‌آ آنیلیِ رئیس همه در انتظار «اوكی نهایی» آقای سرمربی هستند. مردی كه این روزها همچون شطرنج‌بازی آماده نبرد با رقیبی چیره‌دست، مشغول ریختن استراتژی برای یك«شروع‌بازی» مناسب (اصطلاحی در شطرنج) است. در طرح‌های تاكتیكی او روزی پیانیچ آلترناتیو پوگباست و یك روز یكی از گزینه‌های سرشناس ترانسفرینگ یووه... مهره‌ها مدام جابه جا می‌شوند و طرح‌های متفاوت هر روز كه می‌گذرد با یكدیگر معاوضه می‌گردند.

 

دیگر همه می‌دانیم كه عملی شدن انتقال ماتوئیدی، ویتسل و سایر گزینه‌های دیگر همه در گروی كوچ پوگبا از یووه است. اما مهم‌تر از همه اینها تصمیم بزرگی است كه به زعم توتواسپورت در دستان آلگری است. هرچند شاید معنی این گزارش به نوعی مؤید این مفهوم نیز باشد كه خرید جانشین پوگبا عامل مهم كلید خوردن جدایی او از یووه خواهد بود.

 

آیا ماندن پوگبا حتی با رأی آلگری، محال‌ترین اتفاق ممكن در تعیین سرنوشت این ترانسفر خواهد بود؟ صبور باشید دیگر چیزی به روشن شدن سرنوشتِ‌ این انتقال فرسایشی باقی نمانده است...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: